Hejhejhej

Jag heter Moa Ljungberg och är 16 år. Jag har delvis växt upp i Stockholms förort och delvis här i Nässjö. Min familj bestämde sig för att flytta hit när jag var 8 år. Min uppväxt har varit full av kärlek och gemenskap.  Jag bor nu i Nässjö med min mamma, pappa och lillasyster, 15 år.

Nu förtiden sysslar jag med musik och sjunger i ett rockband och umgås med mina vänner. Jag tar även sång –och pianolektioner.

Jag går medieprogrammet med musiktillägg på Brinellgymnasiet, och trivs med det! Jag tror medieprogrammet passar mig bra. Jag ville alltid bli programledare när jag var liten och har hållit på att fota lite på fritiden. Men nu är jag nog mer inne på ljud.

Jag är en ganska nyfiken och social person och älskar att träffa nya människor. Jag gillar även när det händer spontana, lite galna grejer! Men det är i och för sig inte så ofta något sådant händer här. Men man får försöka göra det bästa av situationen!

Jag vet inte riktigt vad mer som ska skrivas mer än att, så att alla vet, är det här med att starta blogg är ett skolarbete.. Och där av namnet, jag känner mig som grus i en biff när det gäller att blogga. Är inte menad till detta.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0