Dagens outfit måste ingå i en blogg, right?


Halsduk - B.Young
Tröja - Lager 157
Jacka - Vero Moda
Jeans - Carlings
Halsband - JC



Haha, känns som att det här är sjukt ovant för min del!
Men det ordnar sig, snyggar troligen till designen osv på måndag på lektionen.
Går en kurs som heter Multimedia A där uppgiften nu är att börja blogga!
Trodde inte på när läraren sa det, men hon var seriös.. Haha
Aja, får se om det blir nåt jag forsätter med eller inte. Men kan iaf låtsas sålänge :D

Min dag såg ut ungefär såhär i långa drag:
Musikteori - Möta Tobbe och Jesper - Torggrillen - Pianolektion - Multimedia - Engelska.
Intressant.com

Kyss!

Kommentarer
Postat av: kosssssssssssan

nice outfit. tycker det ska komma lite videoinlägg med förfan... sånt håller ni ju på med på media, hehehe :)



och du, tycker du ska lägga in en bild på mig och skriva vilken underbar vän jag är babe, heheheh <3

pusssssssssssss;*

2010-11-17 @ 22:16:06
Postat av: Moa

Tänkte dra ett videoinlägg på måndag eller nåt! ;D haha



vi får se vad som dyker upp, håll ögona öppna ;* <3

puss

2010-11-17 @ 22:29:18
URL: http://grusibiffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback